تأثیر رسانه و تیزر در تبلیغات
از آنجا که رسانه و تیزر هایی که در آن پخش میشوند، تأثیر بسزایی در فروش خدمات و محصولات کارفرمایان و صاحبان کسب و کار دارد؛
بیشتر کارفرمایان، مدیران و صاحبان کسب و کار، به دنبال ساخت تیزرهای تبلیغاتی و پخش آنها در رسانههای مختلف هستند.
میدانید که در تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی، وقت و سرمایه زیادی هزینه میشود؛
لذا تولیدکنندگان تیزرهای تبلیغاتی باید سعی کنند تیزرهای تبلیغاتی در کمترین زمان، بیشترین مفهوم و پیام را منتقل کند.
مؤلفههای مهم ساخت یک تیزر تبلیغاتی موفق، نوآوری، اجرا و استراتژی میباشد.
یک تیزر تبلیغاتی با سناریوی جدید، استراتژی خلاق و مفهمومی خلاقانه تا حد بسیار زیادی موفق است.
قبل از تولید تیزر، باید بدانید که مخاطب شما چه کسانی هستند.
بعد از به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد مخاطبان، درباره قالب تیزر خود تصمیمگیری کنید.
مثلا اگر مخاطبان شما کودکان هستند، ساخت تیزرهای فانتزی و یا موزیکال مؤثر است.
همچنین برای سایر قشرها، از قالب مناسب که پیام شما را به آنان منتقل کند، استفاده کنید.