ساخت انواع تیزر

تولید تیزرهای تبلیغاتی توسط تیم حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای کانون ماکان

ساخت انواع تیزر

تولید تیزرهای تبلیغاتی توسط تیم حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای کانون ماکان

هدف از ساخت تیزر

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ق.ظ

هدف اصلی ساخت تیزر انتقال پیام تبلیغاتی است. گاهی یک تیزر دارای یک پیام و گاهی دارای چند پیام است.

وقتی تیزر دارای یک پیام تبلیغاتی است، معمولا تمامی هدفگذاری ها و سوالات مخاطب را به سمت جواب که همان پیام تبلیغ است روانه می کند.

اما وقتی تیزر شما دارای چند پیام باشد، باید ماهیت پیام ها را سنجید و استراتژی و سناریویی خلاق برای معرفی پیام ها در تیزر بکار برد.

در ساخت تیزر انتخاب قالب کاری نیز مهم است. منظور از قالب آگهی، انتخاب لحن و سبک آگهی است. این قسمتها زیر مجموعه استراتژی هستند.

قالب های متنوعی برای ساخت تیزر وجود دارند که بر اساس نوع محصول، سابقه و رویکرد شرکت تبلیغ دهنده و پیام تبلیغ از آنها استفاده می شود.

برخی تیزرها دارای یک قالب مشخص (تیزرهای کوتاه) و برخی تیزرها دارای چندین قالب بهم مرتبط (تیزرهای بلند) هستند.

از پر طرفدارترین قالب های ساخت تیزر می توان به قالب داستانی، نمایشی، تاییدی، طنز و فکاهی و … اشاره کرد.

در ساخت یک آگهی تبلیغاتی تمامی موارد بالا باید مهم تلقی شود اما مهمترین عامل خلاقیت است.

یک تبلیغ کننده باهوش، هدف خود را به خوبی انتخاب می کند، مخاطبان خود را درست شناسایی می کند و بعد به مرکز هدف می زند!

زدن به مرکز هدف نیاز به انتخاب درست پیام تبلیغ و اجرای درست تیزر تبلیغاتی موفق با توجه به نوع محصول و مخاطبان دارد.

معمولا تیزرهای ساخته شده قبل از اکران اصلی در محدوده کوچکی از مخاطبان نمایش داده می شود تا بازخورد آن گرفته شود. بعد از رفع مشکلات احتمالی تیزر برای نمایش اصلی آماده می شود و نهایتا پس از خرید فضای نمایش، اکران می گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی